BEUK Bedframe 140x220 cm - Incl. Middenbalk - Donker Grijs Hout - Bavel

Kies je kleur:
Kies je maat (bxl):
€259,00 Incl. btw
  • Koop 2 voor €253,82 per stuk en bespaar 2% (€209,77)
  • Koop 3 voor €248,64 per stuk en bespaar 4% (€205,49)
  • Koop 4 voor €243,46 per stuk en bespaar 6% (€201,21)
  • Koop 5 voor €238,28 per stuk en bespaar 8% (€196,93)
  • Koop 6 voor €233,10 per stuk en bespaar 10% (€192,65)
Artikelnummer:
39765 + 37900
EAN Code:
8719325228465
Excl. BTW:
€214,05 /
Afmetingen:
140CM X 220CM X 48CM
Levertijd:
1 - 4 weken (door Bouwvak)

De afmetingen van het bedframe zijn 226cm(b) x 75/46cm(h) x 160cm(d). Dit product is afkomstig uit de Bavel collectie en het hout is donker grijs. Het bed wordt geleverd inclusief middenbalk.

Product bundels

BEUK Bedframe 140x220 cm - Incl. Middenbalk - Donker Grijs Hout - Bavel

Bedframe 140x220 cm - Incl. Middenbalk - Donker Grijs Hout - Bavel

BEUK Bedframe 140x220 cm - Incl. Middenbalk - Donker Grijs Hout - Bavel

Bedframe 140x220 cm - Incl. Middenbalk - Donker Grijs Hout - Bavel

BEUK Bedframe 140x220 cm - Incl. Middenbalk - Donker Grijs Hout - Bavel

Bedframe 140x220 cm - Incl. Middenbalk - Donker Grijs Hout - Bavel

Bed van 140x220 cm

Dit prachtige bed van 140x220 cm uit de Bavel collectie biedt heerlijk comfort en zorgt ervoor dat je aan ruimte in ieder geval niets tekort komt. De Bavel collectie is te herkennen aan de lichte authentieke eiken kleur en is goed te combineren met het bestaande interieur.

Bestel jouw bed van 140x220 cm bij Beuk Meubels

De producten van Beuk Meubels zijn het resultaat van jarenlange vakmanschap. Sinds 1932 houdt de producten zich al bezig met het ontwikkelen van meubels van hoge kwaliteit. Dit bed van 140x220 uit de Bavel collectie is hier geen uitzondering op.

Bestel nu jouw product van 140x220 online bij Beuk Meubels.

Onderhoud

Wat kan jij doen om het product zo goed mogelijk te houden? Houdt je product goed schoon door het af te nemen met een mild schoonmaakmiddel en een droge doek. (De)monteer jouw meubels volgens onze handleidingen. Dit zorgt ervoor dat jouw meubel zijn stevigheid en kwaliteit behoudt. Fijn wanneer je het opnieuw in elkaar zet en gaat gebruiken.

Let op: Dit bed van 140x220 wordt geleverd exclusief lattenbodem en matras.

Bekijk ons gehele aanbod van bedden van 140x220

 

Bekijk ons gehele aanbod van eenpersoonsbedden

Bekijk ons gehele aanbod van twijfelaars 

Bekijk ons gehele aanbod van tweepersoonsbedden 

Bekijk ons gehele aanbod van bedden met opbergruimte

Ron Deen Geplaatst op 10 Juli 2021 at 07:05

Met wat hulp in een uurtje in elkaar gezet. Ziet er stevig uit en mooie wat grijze kleur.
Hoop er nog vele jaren in te slapen, maar het ziet er goed uit. Iets lager dan mijn vorige bed, maar hoog genoeg

M.Williams Geplaatst op 12 Mei 2021 at 07:07

Mooi degelijk en stevig bed , makkelijk in elkaar te zetten

H Geplaatst op 24 December 2020 at 19:05

Een mooi en vooral superlang bed! Kind was er erg blij mee. Aanrader

irene wolters Geplaatst op 23 November 2020 at 19:31

Prima bedframe instelbaar

Irene Wolters Geplaatst op 23 November 2020 at 19:25

Mooi bed, goed verpakt

Liesbeth Biemond Geplaatst op 30 Oktober 2020 at 02:36

Prima! Heldere, frisse site. Reageren (inderdaad) snel op mails. Enige minpunt is dat het bed na vlotte levering anders bleek te zijn dan op de foto. Maar gelukkig was deze uitvoering mooier ;-) en zijn we zeker nog steeds tevreden! Zou er zo weer een bestelling plaatsen.

Joop Geplaatst op 30 Oktober 2020 at 02:25

Prima advies tevoren en prima, deugdelijk product voor een redelijke prijs.

Nanne Jonkers Geplaatst op 30 Oktober 2020 at 02:12

Goede telefonische hulp, snelle levering. En een heel fijn bed dat makkelijk in elkaar te zetten was.

Jurgen van Herwijnen Geplaatst op 29 Oktober 2020 at 22:51

Bed is top maar de levering was rampzalig.
Eerst duurde het ruim 8 dagen voordat de leverancier het bed in het magazijn had (had in twee dagen moeten zijn). Daarna hebben we een datum geprikt en toen het bed niet kwam, kregen we zelf de schuld daarvan want we hadden het formulier niet goed ingevuld (ondanks een screenshot van een dank je wel-melding). Daarna herpland via de telefoon en 3 dagen later was het bed er weer niet. Gebeld en toen bleek er niets in de computer te staan over een bezorging!
Wederom een planning gemaakt en toen kregen we na een week weer geen bed. Er waren zieken waardoor er geschrapt moest worden in de leveringen. Uiteindelijk nog 5 dagen moeten wachten waardoor het bes na 3 weken werd bezorgd ipv 3 dagen.

Rens Geplaatst op 29 Oktober 2020 at 22:49

Mooi bed dat eenvoudig in elkaar te zetten was. Het is wel even goed kijken op de meegeleverde afbeeldingen, maar montage ging prima. Zelf heb ik nog enkele viltjes onder de houten poten geplakt om zeker te zijn dat mijn vloer niet beschadigt.

Ronald Martens Geplaatst op 29 Oktober 2019 at 10:07

Bed was makkelijk in elkaar te zetten en voldoet naar tevredenheid

Jim Sugijanto Geplaatst op 11 September 2019 at 11:06

Goede kwaliteit, goede prijs en snelle levering!

Fam. F.P. Post Geplaatst op 4 September 2019 at 10:24

Bed snel en netjes afgeleverd. Er zit een duidelijke handleiding bij zodat hij makkelijk in elkaar is te zetten. We zijn erg tevreden over het bed. Eenvoudig en stevig, staat prima in de kamer van onze zoon!

Henrike Nijman Geplaatst op 29 Augustus 2019 at 13:19

Goed product, snel geleverd en mooi materiaal!

Geerten Klarenbeek Geplaatst op 31 Juli 2019 at 13:57

Product is volgens beschrijving en van goede kwaliteit

Edwin Steenstra Geplaatst op 28 Maart 2019 at 12:02

Prima bed gekocht voor een heel nette prijs. Veel degelijker dan b.v. Ikea. Bezorger belde netjes hoe laat hij kwam.

Bart Schouten Geplaatst op 7 Maart 2019 at 12:55

Top spul goede levering snel gemonteerd Alleen de communicatie gaat redelijk traag.

Kathleen Feytons Geplaatst op 29 Januari 2019 at 14:54

Gemaild na 10 dagen om leverdatum te kiezen. Bezorgers waren echter niet op de hoogte van de montage ervan, gelukkig had ik dit nog op mail staan waardoor ze het toch ln elkaar gezet hebben, al was het niet echt naar hun zin zo leek het toch.

Elizabeth Schutte Geplaatst op 21 Januari 2019 at 14:31

BEUK is een vriendelijk bedrijf met mooie meubels. De kwaliteit-prijs verhouding is zeer goed. Mijn nieuw bed ziet er goed uit en is lekker stevig van constructie. Ik zou zeker nog een keer bestellen.

Ans Draijer Geplaatst op 30 November 2018 at 13:27

Zeer vriendelijke bezorgers en zeer tevreden over de levering van het artikel

Carin van Gerwen Geplaatst op 29 November 2018 at 13:20

Goede communicatie en informatievoorziening. Alleen jammer dat het bed niet op de beloofde dag geleverd kon worden. Er is wel door Beuk meubels geprobeerd dit met de vervoerder te regelen.

Liesbeth Biemond Geplaatst op 16 November 2018 at 15:16

Prima! Heldere, frisse site. Reageren (inderdaad) snel op mails. Enige minpunt is dat het bed na vlotte levering anders bleek te zijn dan op de foto. Maar gelukkig was deze uitvoering mooier ;-) en zijn we zeker nog steeds tevreden! Zou er zo weer een bestelling plaatsen.

Inge van de Velde Geplaatst op 16 November 2018 at 14:37

Fijn bedrijf, mijn verkeerde bestelling werd snel en vriendelijk aangepast, te veel betaal geld kwam meteen retour. Beddelen waren perfect verpakt, alles aanwezig. Alleen jammer dat de bezorging lang op zich liet wachten.

4.5 sterren op basis van 23 beoordelingen

je review toevoegen
Trustpilot

Gratis bezorging vanaf 150 euro

Voor heel Nederland én Belgie

Snel geleverd & gemonteerd

Montage vanaf € 49,95 per meubel

Na montage nemen we de verpakking mee

Wel zo makkelijk

 

 

is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Niet op voorraad

Het gewenste aantal voor “” is niet beschikbaar.