Levering

Bij BEUK Meubels hanteren we gratis bezorging. Echter maken we je er wel graag van bewust dat 'gratis' bezorging eigenlijk niet bestaat. We maken hiermee namelijk ALTIJD impact op de natuur en onze logistieke partners rijden natuurlijk niet gratis. Ondanks dat blijven we wel kiezen voor 'gratis' bezorgen, omdat dit tegenwoordig de standaard is. Al hopen we wel bij te brengen, dat het woord gratis eigenlijk marketing is, hier bewust van te zijn en zo samen meer bewust te gaan leven. 

 »   Bezorggebied

 

BEUK Meubels bezorgd met haar logistieke partners in heel Nederland en Vlaanderen. Hou voor de Waddeneilanden rekening met extra kosten van onze logistieke partners daar. 

 

 »   Bezorgkosten

 

  • Iedere bestelling wordt gratis geleverd bij de voordeur
  • Je bestelling laten leveren op een plek in het huis? Dat kan gewoon. Hier rekenen we €29,95 bezorgkosten voor.

 

»  Levering door onze logistieke Partners

Onze logistieke partner en vrienden zijn Br8. Een jong en dynamisch bedrijf dat de nadruk legt op service en kwaliteit. Nette, beleefde bezorgers die ruim de tijd nemen om het bed of kast perfect te plaatsen. Die een compliment maken, geen rommeltje achter laten, en een klein presentje voor je achterlaten.

Nadat Br8 jouw bestelling ophaalt bij onze Nederlandse fabriek ontvang je binnen 2 werkdagen een mail van Br8 met verschillende leveropties, zodat je zelf kunt kiezen welk tijdstip het beste voor je schikt. Bijvoorbeeld ’s middags of ’s ochtends. Zij zorgen ervoor dat alle meubels bij jou thuis aankomen, gemonteerd worden door professionele monteurs en nemen ook meteen alle verpakking mee. Wel zo makkelijk.

Wil je je leverdag toch wijzigen? Neem dan contact op met Br8 via +31 (0)30 227 18 17 of [email protected]

Heb je één van onze matten besteld of een kleiner product zoals een meubelaccessoire, dan wordt je bestelling waarschijnlijk gewoon geleverd door PostNL of DPD. Je ontvangt een Track & Trace code waarmee je jouw bestelling gemakkelijk kunt volgen.

Ben je niet thuis? PostNL & DHL proberen jouw product af te geven bij één van de buren. Lukt dit niet, dan wordt het product naar een PostNL- of DHL0punt in de buurt gebracht. In alle gevallen wordt er een kaartje achtergelaten met een 'niet-thuiscode' zodat je precies kunt zien waar jouw pakket is. 

 

»   Geen zin om het zelf in elkaar te zetten? Geen probleem!

 

Gemonteerd? Vanaf € 79,95 per meubel zorgen we - samen met Br8 en Schaffenburg - ervoor dat je product geleverd wordt, geplaatst waar je wilt, gemonteerd op de plek waar jij wilt en nemen we ook alle verpakkingen mee. Dat is pas makkelijk. Indien je beoefte hebt om jouw meubels te laten monteren, neem dan contact met ons op. We maken dan een offerte op maat. 

Let op:

  • I.v.m. Corona maatregelingen bij Schaffenburg, worden hun producten gemonteerd geleverd tot aan de voordeur. Jammergenoeg niet op de plek in het huis waar je wilt. Excuses voor het ongemak.
  • Doordat we kiezen voor de beste monteurs en hiermee de beste service, kan het voorkomen dat een monteur ziek is en dat de afspraak jammergenoeg verzet moet worden. Vooraf wordt je hierover geinformeerd.
  • Meet de kamer waarin je meubel geplaatst en gemonteerd gaat worden van te voren. Zo weet je zeker dat alles gaat passen.
  • Onze monteurs mogen geen gaten boren, stopcontacten verplaatsen of andere aanpassingen in je woning maken tijdens montage. Natuurlijk willen zij je wel adviseren over hoe je dit zelf het beste kunt doen. 
  • Omdat iedereen hun kast anders wil indelen, vragen we je de legplanken in bijv. kledingkasten zelf te monteren. 
  • Zorg dat je meubel op een vlakke ondergrond komt te staan. Indien dit niet gebeurt, kunnen we de stabiliteit van je meubel niet garanderen. 

 

»  Je bestelling in ontvangst nemen

 

Indien je gekozen hebt voor levering in een bepaalde kamer in je huis of voor montage, vragen we je de ruimte zo goed mogelijk bereikbaar te maken voor de bezorger. Zorg dat de trap leeg is indien de bezorgers naar boven moeten zodat zij veilig en moeiteloos kunnen werken.

 

»   Stel...je bent toch niet thuis op de afgesproken leverdag

 

Als je niet thuis bent, dan moeten we onze producten mee terug nemen naar ons logistieke opslagplaats. Indien we dan nogmaals langs moeten is het gewoon een extra stop. Als we door omstandigheden een stuk vroeger of later komen waardoor wij onredelijk ver buiten de voorkeurstijden aankomen en ben je niet aanwezig dan rekenen wij natuurlijk geen extra stop.

Indien je niet thuis bent proberen wij altijd je een aantal maal te bellen en indien het geen enorme klus is bellen we weleens aan bij de buren. Als je dan nog steeds niet thuis bent, wat we natuurlijk niet hopen, dan kunnen we niets anders dan extra verzendkosten t.w.v. € 59.95 in rekening te brengen.

Gratis bezorging

Voor heel Nederland én Belgie

Snel geleverd & gemonteerd

Montage vanaf € 79,95 per meubel

Klantbeoordeling 9/10

Wat de klanten over ons zeggen

 

 

is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Niet op voorraad

Het gewenste aantal voor “” is niet beschikbaar.